برترین مجله اینترنتی


آرشيو مطالب

5 مهر 1393

3 مهر 1393

2 شهريور 1393

3 تير 1393

2 تير 1393

7 خرداد 1393

5 خرداد 1393

4 خرداد 1393

1 خرداد 1393

7 ارديبهشت 1393

6 ارديبهشت 1393

4 ارديبهشت 1393

2 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

5 فروردين 1393

3 فروردين 1393

1 فروردين 1393

7 اسفند 1392

5 اسفند 1392

4 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

1 اسفند 1392

7 بهمن 1392

6 بهمن 1392

5 بهمن 1392

4 بهمن 1392

3 بهمن 1392

2 بهمن 1392

1 بهمن 1392

موضوعات

اخبار روز

سیاسی

اقتصادی

اجتماعی

ورزشی

عمومی

سلامت

تناسب اندام

تغذیه

پزشکی

سلامت عمومی

اجتماعی

خانواده

برترینها

فرهنگ و هنر

دانش و فناوری

سرگرمی

عجایب

دیدنی ها

طنز

داستانک

عناوین مطالب وبلاگ

لینک دوستان

قالب وبلاگ

ریدکس پلاس اصل

خریدپستی سریال های روز دنیا

قلم خاص

تاس چت

فروشگاه اینترنتی طرح اصل

طلا دانلود

ساعت مردانه

سر دنده ال ای دی led

ردیاب مخفی خودرو





قالب بلاگفا


نويسندگان
tiktak0011

نويسندگان
تناسب اندام , تغذیه , بازيگر زن معروف كه دو شوهر دارد, بازيگر معروف 2 مرده, بازيگر معروف سينما كه همزمان 2 شوهر دارد! + عكس, بازيگر معروفي كه دو شوهر دارد, عكس جديد كيم كارداشيان, عكس جديد کیم کارداشیان, عكس جديد کیم کارد , خانم , (+عکس) , کفش , مردانه , توسط , یک , تصاویر لایه باز پوستر های رنگارنگ فانتزی , مطالب سایت مفید دختران پسران عالیه , امید ما فقط به و دختران , لیگ فوتبال فانتزی , آموزشگاه , طرز پخت نان فانتزی , چشم امید ما تنها به و دختران زیبا و , باز , طراح , چندش آورترین کفش مردانه توسط یک طراح خانم (+عکس) , چندش , آورترین , اعتراضی فیلم برانگیز درباره , فیلم جنجال درباره درباره , برانگیز فیلم جنجال بیانیه , اعتراضی فیلم جنجال بیانیه , درباره برانگیز فیلم اعتراضی , برانگیز جنجال اعتراضی درباره , درباره درباره جنجال اعتراض ,


درباره وبلاگ



بسم الله الرحمن الرحیم. به برترین مجله اینترنتی خوش آمدید!!! سیدعلی قاسمی هستم متولد فروردین 75,ساکن مازندران و هدفم از ایجاد این وبلاگ نوشتن جمع آوری و انتشار مقالاته!!! درضمن اگه سوالی داشتین توی نظرات بنویسین و یا بم ایمیل بزنین. وقتے میگے : دیگہ براـی همیشہ فراموشش ڪردم و هیچ احتیاجے بہش ندارم و تموم بد و بیراهاـی دنیا رو نصیبش میڪنے دقیقا همون زمانیہ ڪہ بیشتر از همیشہ دلت براش تنگ شده …
alextiger1995@yahoo.com

پیوند های روزانه

ارسال دستگاه از چین به ایران

حمل از دبی

قلاده اتوماتیک ضد پارس

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

جزییات درمانی 4 قربانی اسیدپاشی اصفهان

نهایت قدرت گریم چهره را دیده اید؟+عکس

دیدار کیتارو با جنتی+تصاویر

«بهنوش بختیاری» قبل از عمل بینی +عکس

مرد آفریقایی با 4 زن و 12 نامزد دستگیر شد!

دایناسور سواری! +عکس

بازار سیاه فروش "تخمک و جنین"!!

مردگان خود را نگین انگشتر کنید! +عکس

گستاخی جدید عربستان علیه ایران

قطار مرد ۵۰ ساله را له کرد

اجاره خانه، شبی 20 میلیون

ویژگی های منحصر به فرد ویندوز 10

رقصیدن مختلط داعشی‌ها

رونالدو و پسرش در استخر توپ

تصاویر حمله داعش به مهمانی دختران دبیرستانی+18

فروش 300 دختر با قیمت استثنایی 3 میلیون تومان

داستان - کیس مناسب ازدواج

چرا موها نازک و کم پشت می شوند؟

شتر سواری عمو پورنگ/ تصاویر

کثیف‌ترین و بدترین کار دنیا +عکس

تصاویر/ کارخانه نمکزدایی میدان لب سفید در مناطق نفتخیز جنوب

ماجراهای‌مجیدی‌درهندوستان

عکس‌های خیره‌کننده دختر روس با حیوانات

مینی خودروی پژو/عکس

زیبایی تکرار نشدنی در بوتان +عکس

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 77516
تعداد مطالب : 288
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


برای رفع گرمازدگی عرق کاسنى بخورید

سمیه زارعی کارشناس و محقق گیاهان دارویی بازار گیاهان دارویی شهرداری اصفهان در گفتگو با ایمنا با اشاره به شیوع گرمازدگی؛ بیان داشت: گرمازدگى اكثراً در شرايطى كه فرد در محيطى گرم بوده و گرماى بدن نتواند دفع شود به خصوص در مواردى كه فرد فعاليت بدنى زيادى دارد روى مى‌دهد.
وی با بیان اینکه فرد گرمازده اغلب خسته و گيج مى‌شود و ممكن است دچار برخى علايم از قبيل سردرد، گرفتگى عضلات، پوست خشك و داغ و در موارد پيشرفته حتى مى‌تواند باعث عدم هوشيارى شود؛ خاطرنشان کرد: براى درمان گرمازدگى از بعضى گياهان دارويى و يا داروهاى گياهى مى‌توان استفاده کرد.



:: موضوعات مرتبط: تغذیه ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 25 / 4 / 1393




مرغ شکم پر

نوشته شده توسط tiktak0011 در شنبه 24 / 4 / 1393




درباره چربی قهوه ای چه می دانید؟
چربی قهوه ای در اطراف استخوان کتف نوزادان وجود دارد و به حفظ دمای بدن آنها پس از به دنیا آمدن کمک می کند.

امروزه افزایش دور کمر در میانسالی برای بسیاری از مردان و زنان مشکل ساز شده است. دانشمندان سعی می کنند تا علت اصلی این امر را بیابند.

آنها معتقدند که ۲ نوع چربی در بدن وجود دارد که با بالا رفتن سن در بخش هایی از بدن تجمع پیدا می کند. یکی از این نوع چربی ها، چربی های سفید است که زیر پوست شکم و ران جمع می شود. این نوع چربی بر اثر پرخوری به وجود می آید. نوع دیگر چربی قهوه ای است که با افزایش روند سوخت و ساز بدن حرارت تولید می کند (یعنی باعث سوخت و ساز چربی سفید می شود. به عبارتی برای سوخت و ساز چربی سفید وجود چربی قهوه ای ضروری است) چربی قهوه ای در اطراف استخوان کتف نوزادان وجود دارد و به حفظ دمای بدن آنها پس از به دنیا آمدن کمک می کند.

پیشتر تصور می شد که بدن به این نوع چربی مفید در دوره بزرگسالی نیاز ندارد و این چربی در کودکی از بین می رود. اما نتایج بررسی ها نشان می دهد که چربی قهوه ای تا بزرگسالی در بدن باقی می ماند و در زنان نسبت به مردان بیشتر است. بررسی های جدید محققان ژاپنی نشان می دهد که با بالا رفتن سن، میزان تولید حرارت ناشی از فعالیت چربی قهوه ای کاهش پیدا می کند. این امر بدان معناست که فعالیت این نوع چربی کاهش می یابد و در نتیجه چربی سفید کمتر می سوزد.



:: موضوعات مرتبط: تغذیه ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 1 / 3 / 1393




مخدری که هر روز می خوریم!

گروهی از پزشکان دانشگاه «لیورپول» در انگلیس در بخشی از یک برنامه مطالعاتی با موضوع کاهش مقدار غیرضروری قند مصرفی از رژیم غذایی روزانه، هشدار دادند که قند را باید به عنوان یک محصول مخدر جدید در نظر گرفت.

«سیمون کاپول» از موسسه روان شناسی، سلامت و جامعه دانشگاه لیورپول یکی از حامیان این برنامه است که با هدف آگاه کردن عموم مردم از خطرات مصرف قند فرآوری شده راه اندازی شده و مردم را تشویق می کند که پیش از خرید مواد خوراکی، برچسب محتویات آن را با دقت مطالعه کنند. کاپول در این برنامه تاکید کرد که قند یک محصول مخدر و اعتیادآور جدید است. در تمام مناطق جهان نوشیدنی های حاوی مواد قندی و مواد خوراکی ناسالم، کودکان و حتی والدین آنها را اغفال می کنند و همچنین صاحبان صنایع تولیدکننده این دسته از موادغذایی به جای سلامت مردم تنها روی منافع خود و فروش بیشتر این محصولات تمرکز دارند.

پزشکان همواره تاکید دارند که با مصرف میزان بالای قند سلامت کودکان به طور جدی به خطر می افتد و آنها را در معرض ابتلا به امراضی چون چاقی، دیابت و همچنین بیماری های دندانی قرار می دهد. در این برنامه هدف آن است تا کارخانه های تولید نوشیدنی و مواد خوراکی با هماهنگی دپارتمان سلامت انگلیس همکاری مشترکی را برای کاهش حجم قند افزوده شده به محصولات خوراکی خود آغاز کنند.



:: موضوعات مرتبط: تغذیه ، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 1 / 3 / 1393




ته دیگ هیچ غذایی را نخورید
ته دیگ هیچ غذایی را نخورید

به گزارش افکارنیوز، دکتر شهرام رفیعی فر با بیان این مطلب که ۴۸ درصد ایرانیان چاق هستند يا اضافه وزن دارند، گفت: با فعاليت بدني مرتب و روزانه، انرژي مصرفي خود را افزايش داده و وزن خود را در محدوده طبيعي نگه داريد و غذا خوردن را همراه با کارهای دیگر مثل مطالعه و تماشای تلویزیون انجام ندهید.

وی افزود: از بشقاب های کوچک برای غذا خوردن استفاده کنید، مواد غذایی که سبب تحریک غذا خوردن در شما می شوند را از معرض دید و دسترس خود خارج کنید، از قرار دادن



:: موضوعات مرتبط: تغذیه ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در شنبه 9 / 2 / 1393




4 اشتباه رژیمی بزرگ!

رژیم گرفتن این روز ها امری عادی شده است و هر کسی با کم کردن حجم غذا یا افزایش مدت زمان ورزش روزانه به دنبال کاهش هر چه بیشتر وزن است. این درحالی است که در این میان هرکسی قصد دارد به اندازه خود کمک کرده و نکاتی را یادآور می شود. یادآور شدن نکات و کمک کردن به فردی که به دنبال کاهش وزن است امری پسندیده و کمکی بزرگ است اما گاهی اوقات ما ناخواسته نکاتی را می گوییم که خودمان از آن ها اطلاعی نداشته و در موردشان تحقیق نکرده ایم.

در میان نکاتی که دهان به دهان می چرخد و مقبولیت عام دارند تعدادی از هیچ ریشه علمی برخوردار نیستند و تنها فردی که رژیم دارد را اذیت می کند و شاید به بدن او آسیب های جدی نیز وارد کند. در ادامه مهم ترین این نکات که به اشتباه میان مردم جا افتاده است را برای شما آورده ایم:



:: موضوعات مرتبط: تغذیه ، ،
:: برچسب‌ها: 4 اشتباه رژیمی بزرگ! , 4 , اشتباه , رژیمی , بزرگ!,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 20 / 1 / 1393




ویتامین های محافظ قلب

بیماری های قلبی عروقی از شایع ترین بیماری های عصر حاضر به شمار می روند و درصد بالایی از مرگ و میرها را شامل می شوند. شیوه زندگی از جمله تغذیه مناسب و فعالیت بدنی نقش مهمی در پیشگیری از این بیماری ها ایفا می کنند.

تحقیقات اخیر در هند نشان داد که مصرف مقادیر کافی اسید فولیک و سایر ویتامین های گروه B در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی موثر است. غلات، سبزیجات، حبوبات و گوشت ها همه حاوی ویتامین های گروه B می باشند و می بایست به میزان مناسب در تغذیه روزانه گنجانده شوند.

این گروه تحقیقاتی همچنین معتقد است غنی سازی مواد غذایی پرمصرف با ویتامین های گروه B به ویژه اسید فولیک و B12 نقش مهمی درپیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تغذیه ، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 14 / 12 / 1392




غذاهای خوشمزه ای که در جهان ممنوع هستند! + عکس

در جهان امروز غذاهای بسیار زیادی وجود دارند که به روش های گوناگون و با استفاده از مواد اولیه مختلف طبخ می شود. در عین حال بعضی از غذاها و مواد غذایی به دلایل مختلف در نقاط مختلف دنیا ممنوع هستند. دلایل مذهبی و یا در خطر گرفتن نسل یک جانور و یا یک گونه گیاهی از جمله دلایل این ممنوعیت ها است. در این مطلب به تعدادی از مواد های غذایی ممنوعه اشاره خواهیم کرد.



:: موضوعات مرتبط: تغذیه ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 7 / 12 / 1392




موادی بهتر از قرص های مولتی ویتامین!
بهترین رژیم آن است که مواد موردنیاز بدن به‌طور طبیعی به بدن برسد و وقتی این تامین نیاز شکل غیرطبیعی به خود بگیرد می‌تواند مضر باشد. در این مطلب می‌توانید از تمام مواد خوراکی که ویتامین یا مواد معدنی خاص را به بدن می‌رسانند آگاه شوید.
 

مجله سیب سبز: در شماره پیش مطلبی خواندید درباره مضرات مصرف خودسرانه مکمل‌ها. دکتر محمدرضا وفا متخصص تغذیه و دانشيار دانشكده بهداشت دانشگاه علوم پزشكي ايران درباره تمام خطراتی که مصرف این مکمل‌های خوراکی می‌تواند بر بدن وارد کند، توضیح داده و گفته بود بهترین رژیم آن است که



:: موضوعات مرتبط: تغذیه ، ،
:: برچسب‌ها: قرص مولتی ویتامین ، ویتامین و مواد معدنی ، تغذیه سالم,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در سه شنبه 27 / 11 / 1392




چی بخورید تا دندان‌ هایتان نپوسد
شاید در وهله اول ربط چندانی بین بیماری‌های دهان و دندان و تغذیه وجود نداشته باشد. عمده‌ترین مشکلات دهان و دندان بیماری‌هایی عفونی هستند که شاید به نظر برسد که تغذیه نقش چندانی در پیشگیری و درمان آنها برعهده ندارد ولی باید گفت این فرض درست نیست.

مجله سیب سبز: شاید در وهله اول ربط چندانی بین بیماری‌های دهان و دندان و تغذیه وجود نداشته باشد. عمده‌ترین مشکلات دهان و دندان بیماری‌هایی عفونی هستند که شاید این‌طور به نظر برسد که تغذیه نقش چندانی در پیشگیری و درمان آنها برعهده ندارد ولی باید گفت این فرض درست نیست. تغذیه صحیح در سلامت تمامی اعضای بدن تاثیری انکار نشدنی داشته و حفره دهان و بافت‌های آن نیز از این قاعده مستثنا نیستند. اگر می‌خواهید با تاثیرات یک تغذیه صحیح در ناحیه دهان و دندان آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید.



:: موضوعات مرتبط: تغذیه ، ،
:: برچسب‌ها: تغذیه سالم ، پیشگیری ، پوسیدگی دندان ، مضرات نوشابه های گازدار,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در سه شنبه 27 / 11 / 1392




بفرمایید چای سبز با خواص شگفت انگیز
بهترین خبر برای 170 میلیون نفری که در دنیا به هپاتیت C مبتلا هستند این است که نوشیدن یک فنجان چای سبز می‌تواند در مقابله با این بیماری بسیار موثر باشد.
 

مجله سیب سبز: بهترین خبر برای 170 میلیون نفری که در دنیا به هپاتیت C مبتلا هستند این است که نوشیدن یک فنجان چای سبز می‌تواند در مقابله با این بیماری بسیار موثر باشد. نوشیدنی‌هایی مثل چای سبز به دلیل داشتن موادي از خانواده فلاونوئیدها از ورود ویروس هپاتیت C به سلول‌های کبد جلوگیری می‌کنند. این می‌تواند به بسیاری از بیمارانی که درمان‌های معمول برای آنها موثر نبوده یا در اثر ابتلا به این بیماری نیازمند پیوند کبد هستند و



:: موضوعات مرتبط: تغذیه ، ،
:: برچسب‌ها: خواص چای سبز , چای سبز , گیاه بابونه , درمان‌ هپاتیت , ,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در سه شنبه 27 / 11 / 1392




هنگام ناراحتی‌ چی بخوریم؟ چی نخوریم؟
هنگامی که احساسات منفی را تجربه می کنید برای آرامش بیشتر می توانید خوراکی ها را بخورید و از برخی از آنها پرهیز کنید. غذاها و عناصر موجود در آنها بر روحیه افراد تاثیری مستقیم دارند.
 


برترین ها: هنگامی که احساسات منفی را تجربه می کنید برای آرامش بیشتر می توانید خوراکی ها را بخورید و از برخی از آنها پرهیز کنید. غذاها و عناصر موجود در آنها بر روحیه افراد تاثیری مستقیم دارند. بنابراین، در این مطلب می گوییم



:: موضوعات مرتبط: تغذیه ، ،
:: برچسب‌ها: سلامت , تغذیه,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در سه شنبه 27 / 11 / 1392




کربوهیدرات هم لاغر می‌کند؟
کربوهیدرات دشمن درجه یک خانم هایی است که رژیم لاغری دارند. با اینکه تقریبا همه ما پاستا، نان و خوردن خوراکی های شیرین را دوست داریم، اما با فکر کردن به چاقی بی خیال آنها می شویم.
  
برترین ها: کربوهیدرات دشمن درجه یک خانم هایی است که رژیم لاغری دارند. با اینکه تقریبا همه ما پاستا، نان و خوردن خوراکی های شیرین را دوست داریم، اما با فکر کردن به چاقی بی خیال آنها می شویم.

 اما بدن انسان برای انرژی داشتن به کربوهیدرات نیاز دارد. بنابراین باید


:: موضوعات مرتبط: تغذیه ، ،
:: برچسب‌ها: تغذیه , لاغری , لاغر شدن , کربو هیدرات,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در سه شنبه 27 / 11 / 1392




دایره المعارف تخمه
همراه ما در خیلی از لحظه های خوب زندگی مان است؛ اما آیا این خوراکی تمام ایرانی، ارزش غذایی هم دارد و کدام نوعش سالم تر است؟

مجله تندرستی:
 همراه ما در خیلی از لحظه های خوب زندگی مان است؛ اما آیا این خوراکی تمام ایرانی، ارزش غذایی هم دارد و کدام نوعش سالم تر است؟


مثل دیزی، مثل قرمه سبزی و فسنجان و قیمه، مثل کله پاچه، مثل


:: موضوعات مرتبط: تغذیه ، ،
:: برچسب‌ها: تخمه , ارزش غذایی,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در سه شنبه 27 / 11 / 1392




پلوخورشت فقط واسه ایران نیست! +عکس
پلوخورشت تنها اختصاص به ایران ندارد و می توانید با متفاوت ترین مدل های پلو خورشت که تا به حال ندیده اید در سراسر دنیا آشنا شوید.
 
باشگاه خبرنگاران: پلوخورشت تنها اختصاص به ایران ندارد و می توانید با متفاوت ترین مدل های پلو خورشت که تا به حال ندیده اید در سراسر دنیا آشنا شوید.

در بیشتر پلو خورشت ها از گوشت و مرغ استفاده می شود و در طعم های گوناگون در رستوران ها سرو می شود.
 



:: موضوعات مرتبط: سلامت، تغذیه ، ،
:: برچسب‌ها: پلوخورشت , بدمزه,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 24 / 11 / 1392




صفحه قبل 1 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by sooshians This Template By Theme-Designer.Com